Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Private Labels
Kolmačková, Zuzana ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Hommerová, Dita (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá distribuční strategií, která je založena na zavádění privátních značek především maloobchodními řetězci. Ze začátku se práce zaměřuje na obecné pojetí vlastních značek obchodníků, kde je zmíněna základní charakteristika, historie a rozdělení distribučních značek. Dále práce informuje čtenáře o nově zaváděných speciálních distribučních značkách, které se orientují v první řadě na nové spotřební zvyklosti zákazníka. V praktické části je popsán konkrétní vztah mezi dodavatelskou firmou a dvěma maloobchodními společnostmi, přičemž je kladen důraz na porovnání logistického průběhu výroby a následné propagace těchto produktů a srovnání stanovených podmínek a norem pro funkci takového obchodního vztahu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.